آیا ممکن است برای یک زن به سندرم آلپورت و توسعه پس از سن 60
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای یک زن به سندرم آلپورت و پس از سن 60 توسعه؟ سندرم آلپورت درست مثل بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، ممکن است هیچ علامت آشکاری در سنین پایین، اما ممکن است در هر سنی رخ داده است، به طوری که به می گویند، ممکن است برای یک زن به این بیماری و پس از سن 60 توسعه.

در مقایسه با زنان، مردان مبتلا به سندرم آلپورت یک پیش آگهی ضعیف. بسیاری از مردان مبتلا به سندرم آلپورت وابسته به X خواهد نارسایی کلیه در 20S و یا 30S خود را تجربه می کنند. اگر درمان نشود، در نهایت، آنها را مجبور به نیاز دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی است. در این مورد، طول عمر خود را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار. با این حال، نارسایی کلیه ممکن است تا سنین 40 تا 50 رخ می دهد. علاوه بر نارسایی کلیه، بسیاری از مردان ممکن است از دست دادن شنوایی قابل توجهی توسعه و برخی ممکن است از عوارض سن متوسط آنها می میرند.

مشخص شده است که بسیاری از زنان پیش آگهی خوب و کمی علائم، بیشتر از زنان هنوز هم ممکن است تابع به اندازه کافی کلیه در سن 50-75. علاوه بر این، بارداری ممکن خواهد عملکرد کلیه برای افراد مبتلا به کمی آسیب تاثیر نمی گذارد، اما زوال عملکرد کلیه برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه شتاب.

درمان سندرم آلپورت

به عنوان یک بیماری ارثی کلیه، هیچ درمانی موثر برای این بیماری وجود دارد، اما ما می توانیم پیشرفت این بیماری به تاخیر می اندازد و کنترل آن را در مراحل اولیه با درمان مناسب و عادت زندگی سالم است. علاوه بر این، شما باید عفونت، سرد، خسته و کلیه داروهای سمی اجتناب کنند. بیمار با فشار خون بالا، شما باید آن را به خوبی کنترل کنید. همه از این اقدامات می تواند کمک به بهتر با این بیماری زندگی می کنید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سندرم آلپورت، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diagnosis/1404.html





:: برچسب‌ها: تشخیص بیماری مزمن کلیه، سندرم آلپورت، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: